ברוש דנטל גרופ - namelesspace

ברוש דנטל גרופ

מיתוג / דיגיטל / UXUI
"חייך, יש פה חווית משתמש". זה סיפור על מעבדת שיניים, מהמתקדמות בישראל, כשמעל חניכיה מתנוסס (וזה משחק המילים כמעט האחרון פה) דיגיטציה, אוטומטיזציה והתייעלות תמידית לטובת שירות וחווייה דנטלית מוש

אנחנו מלווים את אילן ויניב מ-2007. אילן ברוש, מוביל תחום האסתטיקה הדנטלית בישראל, ויניב פליישר, יזם ומנהל עסקי, חברו יחד כדי להקים מעבדת שיניים שתהיה בחוד החנית של תחום שידוע בגישה מסורתית ויחסית מיושנת. המעבדה מתמחה בטכנולוגיה דנטלית חדשנית ובקו תפעולי לוגיסטי מעורר השראה: המותג מעניק מענה מלא לכל צרכי וסוגי שיקומי השיניים, משלב המדידות ועד להזמנה, לניהול העבודה, לפיקוח ולבקרה, ולהתאמה הסופית ללקוחות. היום "ברוש דנטל גרופ" היא אחת החברות המובילות והמקצועיות בישראל בתחום הטכנולוגיה הדנטלית.

טיפול שורש למותג דינמי

בתחילת דרכה הקבוצה חולקה לשני תתי-מותגים ראשיים: ברוש דנטל סטודיו: מעבדת בוטיק בהובלתו של אילן ברוש, וברוש דנטל גרופ שנותנת מענה לשוק המוסדי והפרטי. כיאה למותג דינמי, שירותי החברה התרחבו והסתעפו לפעילויות רבות שכללו הקמת מותג הדרכה ייחודי, פעילויות בחו"ל וב-2022 הקמת מרכז מידע בשם Brosh Reviews.

ליווי מותג דינמי כולל פיתוח תמידי של השפה הגרפית כדי ליצור בידול משמעותי לעין בין פעילויות החברה מצד אחד, ולשמור על עקרונות המותג בשם הזכירות והחיבור ההוליסטי לכל הקבוצה מהצד השני. מהסיבות האלו יצרנו שפה מינימליסטית ונקייה שמתבססת על טיפוגרפיה וצבעוניות עקבית שליוו גם את תתי המותג השונים ולצידם חיזקו את המותג כקבוצה.

אפליקציה שמיטיבה עם שיני הלקוח

לאורך השנים ובזכות הפעילות המגוונת של הקבוצה, הופקו באופן טבעי הרבה חומרים שיווקיים. מאתרים ועד לחומרים לפעילות השוטפת כמו טפסים רפואיים, ברושורים וקטלוגים, פריטי תצוגה, קד"מ ועוד.

אבל אבל אבל חשוב להגיד שמטרת החברה הייתה להוביל שינוי משמעותי בתחום ולאורך השנים התבשל רעיון למוצר שישמש כערך אמיתי ללקוחות החברה. מכאן יצאנו לפרויקט חדשני ומרגש שהוליד את המוצר "ברוש אונליין".

"ברוש אונליין" היא אפליקציה ראשונה מסוגה שאפיינו ועיצבנו עבור המותג. האפליקציה מאפשרת ללקוחות החברה בזמן אמת לנהל ולעקוב אחרי שלבי ההזמנה מכל מקום ובכל זמן! האפליקציה כוללת תיעוד מלא של כל פרטי העבודה ומאפשרת התקשרות פנימית בין המרפאה למעבדה, ומצמצמת באופן דרמטי עיכובים או טעויות.

האפליקציה שינתה באופן מהותי גם את תצורת העבודה הפנים-ארגונית, וגם משמשת היום עשרות מרפאות וספקים ככלי עבודה יומיומי, מה שכמובן משפיע באופן ישיר על השירות שהלקוחות מקבלים

"אחד האתגרים הנמצאים בפני מותג הוא להמציא טריטוריה מבדלת מצד אחד ורלוונטיות לצרכנים מצד שני"

יניב פליישר
הבוטום ליין

בזכות רוח יזמית ומקורית, היום "ברוש דנטל גרופ" הוא מותג מוביל בתחום הטכנולוגיה הדנטלית, וזה לא סתם… זה בא מתוך שנים של הקשבה ללקוחות, ראיית הצרכים שלהם וחיבור אמיתי לחוזקות המותג. כְּמָה שֶׁנֶּאֱמַר: סיי צ'יז