מרכז קהילתי מגיד - namelesspace

מרכז קהילתי מגיד

מיתוג / דיגיטל
המרכז הקהילתי של המחר – מרכז מגיד מתחדש

לפרויקט "גוייסנו" על ידי בילד שהיו בעיצומו של השינוי של המרכז הקהילתי שהפך במהלך השנים למיושן ושאינו מתאים לצרכי התושבים הגרים בסביבתו. המהלך כלל תכנון ועיצוב מחודש של החלל ע"י BEA אדריכלים ואנחנו התבקשנו למתג את המרכז מחדש וליצור לו שפה גרפית רעננה ועדכנית שתסייע בקידום המרכז ושלל פעילויותיו.

למצוא את המרכז

תחילת הדרך היתה מורכבת וכללה שאלות רבות על שם המותג/מרכז והמיצוב הנדרש עקב ריבוי קהלי היעד. לאחר שלב סקיצות ראשון ודיונים שונים הוחלט להישאר עם השם 'מרכז 'קהילתי מגיד' כשפנינו לאתר הבא. עלינו למתג ולייצר שפה גרפית מגוונת ועשירה שמצד אחד תתאים לרוח התקופה והבקשה לחדש ומצד שני לקהלי יעד בוגרים ומבוגרים יותר.

עבדנו במקביל עם BEA אדריכלים על החזון והתוכניות לעיצוב הפנים כדי ליצר הלימה ועקביות בצבעוניות והאלמנטים השונים.

ההתחדשות

המרכז עוסק בחיבור בין א.נשים ומגוון פעילויות רחב אך רצינו ליצור עוגן ויזואלי שיאפשר להכיל ולפתח מסרים ודימויים רבים. הלוגו נוצר מראשי התיבות של שם המותג בקווים מעגליים ודינמיים עם צבעוניות מודרנית ומעט מאופקת. השפה הרחבה לעומת זאת מאוד עשירה ויזואלית בה הרחבנו את פלטת הצבעים יחד עם הצורניות שנלקחת מאופי הלוגו ושילוב תמונות של א.נשים.

נוצרה שפה דינמית, מגוון ועשירה שמאפשרת למותג נראות אחידה גם במרחב הפיזי והדיגיטלי. בפורמטים קטנים ומינימליים ועד הגדלות על שלטי רחוב. בהחלט מרגישים שמשהו חדש הגיע לצפון הישן.

סטודיו ניימלס הובילו עבורינו בניית אתר ומיתוג מחדש והתוצר יצא מופלא, אבל לא פחות חשובה הדרך לשם, שכוללת עיצוב פנומנלי, דיוק וירידה לפרטים ושירות אכפתי ויוצא דופן. ועל כך תודה!

ניר אברהם, מנכ"ל שותף
הבוטום ליין

תהליך המיתוג של 'מרכז קהילתי מגיד' היה מהמורכבים והמעניינים שהסטודיו ביצע. תהליך ארוך שהחל הרבה לפני שאנחנו נכנסנו לתמונה (2018) ובו היו מעורבים בו תהליכים וגופים רבים. נכון לכתיבת שורות אלו (ינואר 2024) המרכז החל את פעילותו המחודשת בהתרגשות והצלחה גדולה.